426634107_783887790463393_1015723168555784109_n

 

Birleşmiş Markalar Derneği’nin (BMD) üyeleri arasında yaptığı ocak ayı anketinin sonuçları kamuoyu ile paylaşıldı. Anketi değerlendiren BMD Başkanı Sinan Öncel, ocak ayının hem adet satışı, hem de ciro anlamında aralık ayına göre daha zayıf geçtiğini bildirdi.

 

 

BloombergHT'nin aktardığına göre, ankete katılan üye markaların üçte ikisinin Aralık ayına göre ocakta hem adet satışının, hem de cirosunun gerilediğini bildiren Öncel, şöyle devam etti:

 

“Önceki yıllardaki deneyimlerimizden de ocak ayının genel olarak aralık ayına göre daha zayıf geçtiğini biliyoruz. Dolayısıyla anketten çıkan sonucu normal karşılamak gerekiyor. Burada bir konuya dikkat çekmek istiyorum. Organize perakende markaları 2023’te önemli yatırımlar yaptı. Kimi yeni mağaza açtı, kimi mevcutları yeniledi ya da e-ticaret kapasitesini büyüttü.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

karar